Kas teil on protsess kaotatud varaga tegelemiseks?

Kõik meie laevadelt või sadamatest leitud isiklik vara saadetakse kätte saamiseks meie kaotatud vara kontoritesse maismaal. Pardalt leitud esemeid hoitakse enne hävitamist 3 kuud (Rootsi liinidel antakse leitud esemed 1–3 nädala pärast üle kohalikule politseile). Kuid koroonaviirusest tingitud piiranguperioodi jooksul peatame oma tavapärase kaotatud varaga tegelemise protsessi võimaliku ristsaastumise tõttu isikliku vara käitlemise kaudu. 

 

Hügieenilistel põhjustel ei säilitata pardale jäetud esemeid, kui need pole just kõrge väärtusega esemed, näiteks sülearvutid. See hõlmab muu hulgas rõivaid, prille ja telefone, kuid ei piirdu nendega. Väärtuslike esemete puhul täitke meie klienditeeninduse vorm ja valige oma päringu teemaks „Kaotatud vara”. Kui olite broneerinud kajuti, lisage vormile ka kajutinumber. 

 

Palun pange tähele: Stena Line’i ei saa võtta vastutusele kaotatud või varastatud vara eest. Kõigil reisijatel soovitatakse hoida oma väärtuslikke esemeid turvaliselt sõidukisse lukustatuna ja mitte kunagi jätta oma vara reisimise ajaks järelevalveta. 

Contact frequently asked question icon

Seotud küsimused